marți, 11 august 2009

Ne batem cu Suedia în Cupa Davis

Noroc la tragerea la sorţi

Echipa de Cupă Davis a României se va duela cu Suedia pentru rămânerea în Grupa Mondială, conform tragerii la sorţi efectuate ieri în capitala Angliei. Persoanele din anturajul echipei s-au declarat mulţumite, deoarece am evitat adversari precum Franţa, Serbia sau Elveţia.

Tragerea la sorţi de la Londra ne-a fost favorabilă, urmând să îi întâlnim pe tenismenii suedezi în lupta pentru rămânerea în primul eşalon valoric. Preşedintele Federaţiei Române de Tenis, Ruxandra Dragomir, s-a declarat mulţumit de această „împerechere“ şi crede că sportivii noştri vor reuşi să se mobilizeze foarte bine chiar dacă vor juca în deplasare. „Eu cred că tragerea la sorţi ne-a fost cât de cât favorabilă. Ţinând cont de faptul că am fi putut juca cu Serbia sau cu Franţa, eu cred că Suedia este o echipă de bătut. Chiar avem şanse să câştigăm cu Suedia, dacă vom avea echipa bine compusă, bine organizată şi foarte motivată pentru acest meci. Sigur, este acest dezavantaj că nu jucăm în România, dar jucătorii noştri sunt profesionişti. Au jucat de multe ori meciuri de Cupa Davis, atât acasă, cât şi în deplasare, în special Victor Hănescu, şi cred că vor aborda aşa cum trebuie această întâlnire“, a declarat preşedintele Federaţiei.

Pavel, speriat de suprafaţa de joc


Căpitanul nejucător al României, Andrei Pavel, spune că un adversar mai slab decât Suedia nu putea fi decât India, dar avertizează asupra faptului că nordicii îşi vor alege o suprafaţă de joc rapidă, care ar fi în dezavantajul echipei noastre. „Într-adevăr, puteam să picăm şi mai bine, cu India, dar cu ei am jucat anul trecut şi nu putem să sperăm ca în fiecare an să prindem adversari slabi. Totuşi, eu regret că nu jucăm acasă, pentru că ne puteam alege zgura, iar la ei cel mai probabil vom juca pe o suprafaţă rapidă, ceea ce nu va fi în avantajul nostru“, a declarat „Cneazul“.

Niciun comentariu: